جمله ها و متن های پشت کامیونی
تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, | 1:7 | نویسنده : محمدرضا

 

 

 

خوشگلي بانمکي يک رخ زيبا داري
بي جهت نيست که در کنج دلم جا داري

تو که بي وفا نبودي دیوونه ی روانی ِ بی شعور

در بيابانها اگر صد سال سرگردان شوم
به از انكه در وطن محتاج نامردان شوم

در قمار زندگي عاقبت ما باختيم
بسکه تکخال محبت بر زمين انداختيم

دييوونتم رواني

بوق نزن ژيان . . . . . . . . . . . . ميخورمتا

داداش مرگ من يواش

دنبالم نیا اسیر میشی


زيبا رويان بي وفايند

من ميروم............ ....
..... ......... .تو هم بيا

رو باك كاميونا كه ديدم زياد مينويسن :
شكمو !!!
یا
بخور نوش جان !!!
یا
الهي كوفتت بشه !!!

در این درگه که گه گه کَه کُه و کُه کَه شود ناگه
مشو غره به امروزت که از فردا نای اگه.......


یا ضامن اهو
امان ازاین هیاهو

دلبری دارم چو مار عینکی
خوشکل و زیبا ولی کم پولکی !

دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهی !
دل ندادم که به من ساندویچ و دلمه دهی !

در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای
سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای !

دست علی به همرات
دلم دادم بری باهاش حال کنی
نکه بری جیگرکی بازکنی !!

به تو ديگر نتوان کرد سلام
به تو ديگر نتوان بست اميد
به تو ديگر نتوان انديشيد
که تو ديگر گل ناز همه اي.

بيادگار نوشتم خطي به دلتنگي

به روزگار نديدم رفيق يكرنگي

تو هم خوشگلي
*********

بر چشم بد لعنت
*********

هلاكتم چلو كباب
*********

گشتم نبود ؛ نگرد نيست
*********

کوه رنج مادر
.
سلطان غم پدر

كوچولو كجا ميري ؟

سر بشکند
دست بشکند
پا بشکند

.
.
.
.
دل نشکند

کوه رنج مادر
.
.
.

سلطان غم پدر

خواهي که جهان در کف اقبال تو باشد
خواهان کسي باش که خواهان تو باشد

عشق تو مرا چو سوزني زرين كرد
هرکس كه مرا ديد تورا نفرين كرد

حسنی به مکتب نمی رفت باباش گذاشت کمک شوفری

انل متل رفاقت ، دل به تو كرده عادت ، برات دعا مي كنم ، اينه رسم‎ صداقت


دنبالم نیا ، آواره میشی !!!


گلگیرم ولی گل نمی گیرم !

عشقو برات کشیدم ميون موج دريا
رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم يه دنيا

 




در ماهیتابه عشقت سوختیم
بی وفا روغن بریز !

هندونه بده قاچ كنيم
لوپتو بده ماچ كنيم !


ما ز یاران چشم یاری داشتیم
هندوانه كاشتیم اما كدو برداشتیم

احتیاط کن
التماس نکن !!!

ای صوفی برو لقمه خود گاز بزن
کم پشت سر خلق خدا ساز بزن

آبمیوه صداتم ،
چرخ کرده نگاتم ،
قربون اون چشاتم ،
کشته خندهاتم ،
من مرده حیاتم ،
تا عمر دارم فداتم ،
بعد از مرگم خاک پاتم ،
تا هستی خاطرخاتم

رو باک کامیونا می نویسن :
شکمو !!!
یا بخور نوش جان !!!
یا الهی کوفتت بشه


به مادرت رحم کن کوچولو !

بیمه دعای مادر
میروم سوی وطن
کسانیکه بد را پسندیده اند
ندانم ز خوبی چه بد دیده اند ؟

مادران زیبا ترین آهنگ عشقند !

تیغ بران گر به دستت داد چرخ روزگار هر چه میخواهی ببر اما نبر نان کسی

به چشمانت بیاموز که هر کس لایق دیدن نیست.



نظرات شما عزیزان:

_____
ساعت15:56---26 شهريور 1391
خیلی جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: